انتقام خونین جوان عاشق از معشوق و خانواده اش!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 393
نویسنده : پرویز طهماسبی

انتقام خونین جوان عاشق از معشوق و خانواده اش!

 

 

انتقام خونین جوان عاشق از معشوق و خانواده اش! |لیموترش دات نت|

 


جوان عاشق‌پیشه پس از انتقام خونین از خانواده دختر مورد علاقه‌اش در یک‌قدمی وی با شلیک گلوله‌ای خودکشی کرد.

این جنایت بامداد دیروز (شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه) در روستای اوجی‌تالار قائمشهر رخ داد و وقتی دختر جوان به ملاقات قاتل پدر، مادر و دایی‌اش رفت از وی شنید که قصدی برای زنده ماندن ندارد. همه‌جا تاریک بود که پسر جوان با اسلحه ساچمه‌ای به خانه دختر مورد علاقه‌اش حمله کرد. این پسر که در خواستگاری شکست خورده بود ابتدا پدر سپس مادر خانواده را هدف قرار داد و زمانی که دایی دختر جوان به هواخواهی آنان شتافته بود با شلیک به وی به سومین جنایت دست زد. گلوله دیگری نیز شلیک شد که مرد آشنای دیگری از ناحیه بازو مجروح شد و در همه این لحظات دختر جوان از وحشت در کمد دیواری خانه‌شان پنهان شده بود.

پایان دراماتیک عاشق پیشه ی قاتل!

رئیس دادگستری قائمشهر گفت: صبح شنبه شخصی پس از به قتل رساندن ۳ تن از اعضای یک خانواده در روستای اوجی‌تالار قائمشهر با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد. سیدخلیل اسماعیل‌نژاد ظهر دیروز در جلسه شورای اداری قائمشهر اظهار داشت: بعد از نماز صبح شنبه با اعلام گزارش ۳ جنایت در روستای اوجی‌تالار قائمشهر و اعزام دادستان، بازپرس و تیم ویژه پلیس به منطقه و مشاهده اوضاع در هم ریخته خانه، ورود قاتل با زور و غلبه به خانه محرز شد. وی افزود: قاتل که با ۲۰بار خواستگاری از دختر خانواده با نظر منفی پدر خانواده مواجه شده بود بعد از ورود به خانه با شلیک تیر از یک تفنگ دولول ساچمه‌ای سر پدر خانواده را متلاشی کرده بود. رئیس دادگستری قائمشهر ادامه داد: مادر خانواده با برقراری تماس تلفنی با برادر و اقوام خود واقعه را گزارش کرد که قاتل با شلیک تیر دوم وی را نیز به قتل رساند.

وی بیان داشت: دایی دختر پس از آگاهی از واقعه به محل حادثه شتافت که مورد اصابت گلوله دیگری واقع شده و از پای درآمد و مرد دیگری با اصابت گلوله به بازویش مجروح شد. اسماعیل‌نژاد با بیان این مطلب که با کنترل گوشی همراه دختر از آخرین پیامک ارسالی به قاتل مشخص شد وی از این قضیه احتمالا بی‌اطلاع نبوده است، افزود: بلافاصله دستور دستگیری قاتل صادر و با تجسس نیروی انتظامی مکان اختفای وی در ۱۵۰ متری باغ خانه قربانیان مشخص شد. وی اظهار داشت: در آخرین گزارش‌ها از فرماندهی نیروی انتظامی قائمشهر مبنی بر درخواست آنان از این قاتل برای تحویل اسلحه، وی درخواست ملاقات با دختر مورد علاقه خویش را کرد که به سبب احتمال قتلی دیگر این کار انجام نشد. رئیس دادگستری قائمشهر در ادامه افزود: با درخواست مکرر قاتل خشمگین برای دیدار با دختر خانواده و با توجه به آگاهی او از محل اختفای دختر که در کمد خانه مخفی شده بود این مطلب که قصد کشتن وی را ندارد محرز شد و وی در حالی که اسلحه را بر زانوان خود قرار داده بود با دختر مورد علاقه‌اش ملاقات کرد. وی گفت: با حضور دختر، خواستگار با اعلام این مطلب که می‌خواستم تو را تا ابد مصیبت‌زده کنم با شلیک تیر خلاص به زندگی خود پایان داد.

پایگاه اینترنتی » آقداش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حوادث , انتقام خونین جوان عاشق از معشوق و خانواده اش! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: